9/08/2013

SOFT TEXTURES

Czesław Śpiewa - W Sam Raz  

Są chwile, że 24h dnia to za mało, a ja mam takie chwile ostatnio non stop. Bardzo ubolewam nad tym, że czas nie rozciąga się na moje potrzeby i że wracając do domu o 21 po 13h nie mam już możliwości zrobić zdjęć i nowego posta. No ale dzisiaj udało się na spokojnie coś dla was przygotować. Zatem po cyferkach i moich żalach przyszła pora na to co najważniejsze, czyli stylizację. Tym razem bez barwnego szaleństwa. Postawiłam na faktury - pikowanie na sukience i torbie, a do tego element sztucznej skóry na rękawkach i motyw węża na butach. Także mimo stonowanych kolorów, mam nadzieję, że udało mi się osiągnąć fajny efekt końcowy z nutką elegancji. Do zobaczenia, mam nadzieję niedługo, ściskam ! Korzystajcie z ostatnich ciepłych dni. :)















pics - Mum

sukienka - reserved
buty - parfois
torebka - nook
okulary - iloko
bransoletka - cubus
naszyjnik - allegro


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz