8/31/2013

LAST DAYS OF HOLIDAYS

Gala - Freed From Desire  

Ostatnie dni lata zbliżają się nieubłaganie, dlatego trzeba łapać każdy promień słońca i ładować baterie tak bardzo, jak tylko się da. Ja postanowiłam to zrobić ubierając się w bajecznie kolorowy zestaw i hasając po łące :D. Kolory to dla mnie nieodłączny element życia, a lata szczególnie. Chociaż jestem dziwakiem - smutakiem i najbardziej chyba utożsamiam się z jesienią, wietrznymi dniami i kolorowymi spadającymi liśćmi, to kocham wszystkie pory roku i mimo, że moja ulubiona jesień zbliża się wielkimi krokami to jednak żal żegnać się z porą ciepłych, wolnych i pełnych zieleni dni. Żeby je jeszcze trochę przy sobie zatrzymać odziałam się w kwieciste spodenki, pistacjową koszulkę i dobrałam kolorowe dodatki. W tym zestawie miesza się nutka mojego optymizmu z ogromną dawką szaleństwa. Liczę na to, że taki kolorowy miks i was nastroi pozytywnie ! Przesyłam Wam moc letnich całusów (a szczególnie wszystkim od których wczoraj usłyszałam tysiąc przemiłych słów, jesteście super !)












pics - Mum

spodenki - primark
bluzka - orsay
naszyjnik - six
okulary - brylove
różowa bransoletka - missiu
zielona bransoletka - reserved
torebka -  fleq
buty - allegro

2 komentarze:

  1. co sądzisz o anoreksji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę nic oryginalnego, jest to choroba i to bardzo poważna i należy sobie zdawać z tego sprawę. Promowanie nadmiernej szczupłości często może właśnie do anoreksji prowadzić. Ale podobają mi się szczupłe dziewczyny, jednak takie, które z anoreksją nie mają nic wspólnego.

      Usuń