9/29/2013

COLOR BOMB

Jose Gonzalez - Far Away  

Dzisiaj przygotowałam dla was jesienną dawkę kolorów. Ostatnio było bardziej stonowanie, więc dzisiaj postanowiłam zaszaleć i naładować was moją kolorową energią. Bardzo lubię ten zestaw, a moim ulubionym elementem jest płaszczyk. To jeden z moich najlepszych zakupów na allegro. Używany, ale w stanie idealnym, wełniany, w pięknym żółto-musztardowym kolorku, za jakieś 30 zł? Strzał w dziesiątkę! Poza tym wietrzysko nieźle dmuchało w uszy, więc trzeba było je zabezpieczyć. W tym wypadku fioletową skarpetą ;). Pozorny kolorystyczny misz-masz podbił moje serducho i mam nadzieję, że i wam przypadnie do gustu. Poza tym, muszę koniecznie wspomnieć słówko, albo kilka o filmie, który wczoraj z moim Mężczyzną oglądałam. Mianowicie "Być jak John Malkovich". Nie jest to film nowy, więc może część z was go już widziała. Na mnie zrobił niesamowite wrażenie. Tym którzy nie oglądali, nie chce za wiele zdradzać. Ale jest tak kosmiczny i surrealistyczny, że od razu przypadł mi do gustu. W wielkim skrócie, mówi o wchodzeniu w czyjąś skórę, kontrolowaniu i manipulowaniu, a przy tym jest niezłą groteską. Ja sama, jako spory świr, uwielbiam tego typu produkcje. Niby trochę komedia, ale jak najbardziej psychologiczna. Niesamowity pomysł i przedstawienie. Jestem pod wrażeniem i polecam ! A teraz zostawiam was ze zdjęciami i ściskam!
















pics - Kuba

spodnie, naszyjnik, kołnierz - h&m
sweter - reserved
płaszcz - allegro
pasek - house
buty - deezee
czapka - iloko
torebka - orsay 

1 komentarz: