9/22/2013

FLUFFY AND WINDY

Arctic Monkeys - Why'd You Only Call Me When You're High?

Czołem kochani! Dzisiaj w pośpiechu kradnę mojemu Mężczyźnie internet, bo czas goni mnie robić pyszne ciasto ze śliwkami, które będziecie mieli okazję zobaczyć w najbliższym czasie mam nadzieję, na blogu. Także – minimum tekstu, a maksimum obrazów. Z dzisiejszej sesji jestem niesamowicie zadowolona. Pomimo lęku wysokości, który odczuwam już na samą myśl o tym, że znajduję się na wysokościach, nawet siedząc wygodnie w domu, lubię stawiać mu czoła i się z nim zmierzać, bez względu na to jak komicznie może to wyglądać zanim się przełamie. Mój fotograf dobrze o tym wie. Ale udało się i zarówno z otoczenia, z outfitu, jak i z samych zdjęć jestem bardzo dumna. Mam nadzieję, że i was przekona całość jaką wam dzisiaj serwuję. Buziaki cieplutkie, trzymajcie się !






























pics - Kuba

sweter, bluzka, naszyjnik - new look
torebka, złota bransoletka - house
kurtka - cubus
spódnica - river island
buty - shoe look
rajstopy - no name
kołnierz - h&m
bordowa bransoletka - la gelateria
pierścionek - i am

3 komentarze:

  1. O matko!!!! Jaka odwaga, ale efekty srednie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale efekty w jakim sensie? Ze powinnam skoczyc to by byly bardziej spektakularnie?:D

      Usuń
  2. Nie skacz dziewczyno i nie szarżuj! Całkiem udana sesja.

    OdpowiedzUsuń