9/15/2013

AUTUMN IS COMING

Queen - Don't Stop Me Now  

Owszem, jesień nadchodzi i mi osobiście serducho się cieszy na tę okazję, bo tak jak już pisałam ta pora roku jest moją ulubioną, ma w sobie magię i tajemnicę. I jest piękna ! Dzisiaj mam dla Was wyjątkowy post, który poza aspektem modowym przedstawia także cząstkę mojej wyprawy do Łazienek Królewskich, a główną właściwie rolę, gra w nim Ruda Grażyna nr 3, 7 i 15 czyli warszawskie wiewióry zwane także po kolei Barbarą. Zakochałam się bez pamięci w tych małych, skocznych, puchatych, rudych stworzonkach. Muszę wam przyznać, że obudził się we mnie dzieciak 5 letni, jak nic ! Czułam się beztrosko, jak mały szkrab poznający świat i dawno nic nie sprawiło mi takiej frajdy jak spacer w tym pięknym otoczeniu, z przesympatycznymi kaczkami, pawiami i wspomnianymi wyżej wiewiórami. Ostatni raz w Łazienkach byłam dobre 8 lat temu, więc tym większa była moja radość jak zagłębiałam się w tę magiczną krainę. Poprawa humoru gwarantowana! Dosłownie latałam jak poparzona ścigając wiewiórki i każąc się z nimi fotografować mojemu Mężczyźnie, dlatego z każdą z nich mam po kilka niemalże identycznych zdjęć. Taki już ze mnie duży dzieciak. W związku z tym najważniejsza dzisiaj była wygoda i termoochrona :). Doskonale w tym celu sprawdziły się legginsy, luźna tunika, gruby sweter i szalik, wszystko w stonowanych barwach, żeby bardziej wtapiać się w otoczenie ;). Jedyne co, to buty średnio zdały egzamin podczas biegania za zwierzakami w mokrej trawie, ale poza tym zaliczam ten dzień jako jeden z najlepszych i przekazuję wam odrobinę pozytywnej energii, którą się naładowałam. Podziwiajcie Rudą, buziaki!




























pics - Kuba

tunika, naszyjnik, buty, szalik - h&m
sweter - cubus
legginsy - orsay
torba - house

4 komentarze:

  1. ile dałaś za sweter? jest BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wiesz co, nie pamiętam zupełnie, bo to już jakiś czas temu było, ale chyba kupowałam na jakiejś przecenie :)

      Usuń
  2. Gdzie znalazłaś tak oswojoną wiewiórkę? :O :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Łazienkach wszystkie prawie sa takie kochane ;D

      Usuń