6/29/2013

WHAT ABOUT HIGH HEELS ?

Jessie J - Do It Like A Dude  

 Pozostajemy w klimacie bardzo kobiecym. Ponownie spódnica i buty na obcasie. Ten obcas to dla mnie już niezły hardcore i z pewnością nie byłabym w stanie spędzić w tych butach całego dnia ;). Ale bardzo je lubię, uważam, że są śliczne i od czasu do czasu udaje mi się w nich przejść kilka kroków. Mimo, że wg mnie wysokie buty są niesamowicie seksowne, piękne i lubię patrzeć na kobiety w nie odziane, to jednak nie jestem mistrzynią chodzenia w szpilkach i zazwyczaj wybieram butki na niższym obcasie (tak jak te z poprzedniego posta) lub koturny. Spódnica natomiast wpadła mi w oko ostatnio na wyprzedażach i nie wahałam się ani chwili, ponieważ ma piękny kolor i ołówkowy fason, który przypadł mi do gustu. Wiem, że mam szerokie biodra, kawałek tyłeczka i nie grzeszę wzrostem modelki ;) ale nie straszne mi negatywne opinie, ponieważ ja czuję się w takim wydaniu bardzo kobieco i odpowiada mi to, ponadto samo połączenie czerwieni z czernią to właściwie klasyka, szyk i elegancja. Jednak, aby tak poprawnie nie było to kobaltowa torebka nadaje całości charakteru. Mam nadzieję, że się spodoba. Życzę wam kochani cudownych wakacji przy okazji zakończenia roku szkolnego i przesyłam całusy. 

















pics - Kuba

spódnica - river island
bluzka - stradivarius
buty - ccc
torebka - deezee
złota bransoletka - house
czarna bransoletka - la gelateria 
pierścionek - i am

3 komentarze:

  1. Mimo twoich bardzo kobiecych kształtów wyglądasz rewelacyjnie w tej czerwonej spódnicy. Tylko moim zdaniem powinna być minimalnie wyżej. Nsprawde super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :D

      Usuń
    2. Jak to "Mimo..." ? Właśnie dzięki nim tak jest! I jest dobrze.
      Pozdrawiam

      Usuń