6/11/2013

MS FUCHSIA & MR TURQUOISE

Mela Koteluk - Działać bez działania

Kochani, mamy niemalże lato, bez względu na to jakie figle nam płata ;), więc oddajmy mu hołd soczystymi barwami i nie bójmy się kolorów. Tym razem właśnie tak postanowiłam zaszaleć i odziać się w strój w moim ulubionym duecie kolorystycznym. Słodka fuksja i bajeczny turkus współgrają moim zdaniem idealnie. Do tego element kwiatowy rodem z dżungli, złote dodatki i czuję się jak ryba w wodzie. Jednak muszę przyznać, że dzisiaj widziałam przechodniów w przeważającej większości ubranych w długie spodnie i kurtki i aż miałam ochotę zrobić im na złość :). Okazało się jednak, że nie wyszłam na totalnego świrka, bo mimo przelotnej szarości było ciepło. Nauczyłam się już nie kierować dokładnie wskazówkami, które dają przechadzający się za oknem ludzie. I wam także radzę kierować się głównie intuicją i własną wyobraźnią. Całusy i enjoy !


 










pics - Grzybowa

spódnica, bluzka, naszyjnik - h&m
marynarka - zara
torebka - cubus
buty - fleq
pasek - reserved
różowa bransoletka - missiu
pierścionek, perełki i złote bransoletki - allegro 

17 komentarzy:

  1. Wszystko pięknie, ale ta różowa szmatka psuje urok. Lepiej byś wyglądała bez niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale coś narzucić na siebie trzeba było, a moim zdaniem pasuje.

      Usuń
  2. Zdjecia robisz przy okazji, czy wybierasz sie specjalnie gdzies na zdjecia??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne. Dlugo robisz takie zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprzednia stylizacja podobała mi się, a ta wydaje się banalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem czemu banalna, ale przyjmuje opinię.

      Usuń
    2. Och, ale ludzie się czepiacie! Dziewczyna pokazuje jak chodzi ubrana i tyle! Przeciez nie bedzie sie przebierac jak klaun zeby byc oryginalna i niebanalna! Bo ona ma byc inspiracją dla ludzi, a nie obrazkiem do podziwiania!

      Usuń
    3. Wlasnie ta stylizacja jest super! Sama z checia bym sie tak ubrala,bo nie ma tu przesady.

      Usuń
    4. Jestes gruba!!SCHUDNIJ

      Usuń
    5. A ty jesteś głupi i ślepy w takim razie, ogarnij się

      Usuń
    6. Grubaska :D

      Usuń
  5. Czemu pudrujesz twarz tak na bialo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Wybacz, ale ja nie widzę na swojej twarzy koloru białego. Używam najjaśniejszego pudru, ponieważ taką mam karnację, ale z pewnością nie jest on biały ;)

      Usuń
  6. Ile wazysz?? Bo mimo tych chamskich opinii uwazam ze jestes bardzo chuda. Stosujesz jakas diete?? Marzy mi sie taka figurka. Pozdrawiam. Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)bardzo chuda z pewnością nie, ale za grubasa także się nie uważam. Mimo wszystko, zawsze szczuplaki mi się bardzo podobały, więc mam trochę fioła na punkcie odchudzania, ale jednocześnie bardzo lubię jeść, gotować i piec, więc trudno mi wytrwać na diecie, ale chodzę na basen, na zumbę, czasem biegam. No i tak jak już wspominałam nie jem mięsa.

      Usuń