6/08/2013

A LITTLE BIT OF WHITENESS

Black Sabbath-N. I. B.

Biel to kolor niesamowicie neutralny i plastyczny, przy użyciu którego można wyczarować wiele różnych stylizacji. Mój look to nie jest total white, jednak kolor przewodni, ponownie w towarzystwie zieleni. Nazwałabym tę stylizację retro elegancją. Z jednej strony bralet w typie pin up, a z drugiej szerokie spodnie z kwiecistym printem. Tak jak już wspominałam niezły ze mnie wstydzioch, więc wyjście w takim dosyć odważnym jak dla mnie stroju było wyzwaniem, ale tak zakochałam się we wszystkich jego elementach, że dałam radę i byłam ostatecznie bardzo zadowolona :). Jeszcze nowinka filmowa, tak jak pisałam w jednym z poprzednich postów z niecierpliwością czekałam na ,,Kac Vegas III" jako na powalającą komedię. Nie mogę powiedzieć, że się zawiodłam, bo śmiech był, owszem, jednak pewien niedosyt został, bo spodziewałam się chyba czegoś bardziej spektakularnego, w porównaniu do poprzednich części. Ale tak to zazwyczaj bywa z tego rodzaju trylogiami, że pierwsza część zawsze pozostaje najlepsza. Alan jest rozbrajający i ja po prostu patrząc na niego mam uśmiech na twarzy ;). Sama historia bardzo fajna, ogólnie jestem zadowolona i zgodnie z zamiarem była to wreszcie projekcja odprężająca. Koniecznie trzeba zostać po napisach, bo to co wtedy zobaczycie to istny hardkor ;). Polecam zatem i zapraszam tymczasem do zdjęć. Ściskam.














pics -Kuba

spodnie, bralet - river island
marynarka, naszyjnik - h&m
buty - fleq
torebka - parfois
okulary - camaieu
bransoletki koła - primark
bransoletka łańcuchowa i z kamieniami - allegro
brokatowa bransoletka - la gelateria

21 komentarzy:

  1. Wow. Super spodnie! Piekna z ciebie kobietka. Co studiujesz?? Albo co masz zamiar studiowac? Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Na razie nic nie studiuję i cały czas bardzo się zastanawiam nad wyborem studiów, codziennie inny pomysł ;)

      Usuń
  2. Czym robisz zdjęcia? Podobają mi się buty. Wysoki mają obcas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia akurat iphonem, a poprzednie lustrzanką. Buty mają obcas 7-8 cm i wygodnie się w nich chodzi. :)

      Usuń
    2. A jaka lustrzanka??

      Usuń
    3. Zależy kto robi zdjęcia - canon 20d albo nikon d3000

      Usuń
    4. Hahaha. Serio?? Mala roznica miedzy lustrzanka a telefonem.

      Usuń
    5. A ja widzę sporą różnicę i wydaje mi się, że niestety rzuca się w oczy słabsza jakość tych zdjęć.

      Usuń
  3. Podobaja mi sie Twoje dodatki, są urocze szczegolnie torebka :) . Ale to polaczenie takich spodni z gora w grochy mnie przeraża. I te spodnie byłyby sliczne gdyby byly rurkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :). Ja miałam właśnie ochotę pomieszać różne style i wzory, a jeśli chodzi o spodnie to dla mnie właśnie ich urok wynika z połączenia kwiatowego wzoru z tym fasonem. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ale jestes niziutka. Ile masz wzrostu? Spodnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 167 cm wzrostu więc faktycznie do najwyższych nie należę, ale też bez przesady ;)

      Usuń
  5. Na zdjeciach wygladasz na 160cm. Dlatego tak zapytalam z ciekawosci. Kiedy kolejny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to trochę smutne, wyglądać na 160 cm, kiedy w rzeczywistości ma się razem z obcasami 174 ;D. Kolejny post myślę, że w przeciągu 2 dni.

      Usuń
    2. Glownie chodzi mi o przed ostatnie zdjecie. I to nie mialo byc zlosliwe. Czekam na nowy post!

      Usuń
  6. Jak znosisz negatywne komentarze? W koncu tego sie obawialas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Sądzę, że jak na mnie to bardzo dobrze, wiadomo, że nie jest to miłe, ale nabrałam ogromnego dystansu. Warto też odróżnić konstruktywną krytykę od bezcelowego obrażania, którego zupełnie nie biorę do siebie i tylko zadziwiają mnie ludzie tak postępujący.

      Usuń
    2. No i prawidlowo. Powodzenia! Na poczatku zawsze jest jedt trudno. Jedyne co mnie wkurza to ze jak ktos pokaze cos super to i tak dostaje krytyke, a znana blogerka zalozy zwykle spodnie i bluzke to kazdy pisze pieknie itp. Nie martw sie!

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję :). Dla mnie jeden komplement wygrywa nad dziesięcioma nieprzychylnymi opiniami.

      Usuń
  7. Dobra dżungla na nogawie...
    Tarzan już po ciebie jedzie

    OdpowiedzUsuń
  8. 33 yrs old Executive Secretary Deeanne Chewter, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like "Christmas Toy, The" and Poi. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta. strona domowa

    OdpowiedzUsuń