8/15/2013

RED & BLUE

Bednarek - Cisza 

Muszę przyznać, że ostatnio ogarnęło mnie błogie lenistwo i najczęściej można mnie spotkać odzianą w luźne spodnie i t-shirt, ale mimo wszystko miło czasem wskoczyć w jakiś elegancki ciuch ;). Tak właśnie tym razem, postanowiłam wygramolić się spod kołdry, odłożyć laptopa na bok i wybrać się na sesję w odsłonie z pewnością bardziej kobiecej niż różowa piżamka z Kłapouchem :). Uwielbiam połączenia soczystych, wyrazistych kolorów i tym razem postawiłam na kobalt i czerwień. Mam nadzieję, że efekt końcowy wam się spodoba, a ja zmykam tymczasem na wieczorną przejażdżkę z moim fotografem. Buziaczki !













pics - Grzybowa

bluzka, naszyjnik - h&m
spódnica - river island
torebka - deezee
buty - allegro
sweterek - reserved
zegarek - asos
okulary - brylove
pierścionek - six
bransoletki - primark

4 komentarze:

  1. Super spódnica! Obserwuję Cię na instagramie i ciągle wstawiasz zdjęcia jakiś slodkości. Zazdroszczę, że możesz jeść tyle słodyczy i tak ekstra wyglądać. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna spódnica, bardzo mi się podoba, pozdrawiam i zapraszam do siebie izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, na pewno zajrzę na bloga :)

      Usuń