7/29/2013

WILD PANTHER

Phil Collins - Against All Odds

Bywa, że kiedy zdecyduję się na jeden wzór to otaczam się nim do oporu ;). Tak było właśnie w tym wypadku. Panterka całkowicie mną zawładnęła. Nie wiem czy taka przesada jest wskazana, ale nie zaprząta to mojej głowy, ponieważ w tym wydaniu czułam się najzupełniej cudownie, niczym dzika pantera :). Tym razem w stylizacji pierwsze skrzypce gra wzór, a kolory są nieco stonowane. Tak czy siak, ja jestem bardzo zadowolona z efektu i liczę na to, że i wam się spodoba. Przesyłam całusy, tym razem chłodne, bo gorąc mamy już na dworze !














pics - Kuba

koszula - bershka
spodenki - cubus
pasek - stradivrius
buty - deezee
torebka, złota bransoletka z ćwiekami - house
czarna bransoletka - la gelateria 
złote bransoletki - allegro
pierścionek - i am

5 komentarzy:

  1. Znasz jakies inne blogerki osobiscie lub widzialas na zywo? Jak tak to kogo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam innych blogerek, na żywo widziałam Julię Kuczyńską.

      Usuń
  2. I jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywne. Uśmiechnięta i cierpliwie fotografująca się z fanami, tylko wydała mi się niesamowicie niziutka.;)

      Usuń
  3. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest kopertówka OH! LORD. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1
    P.S. To nie spam! Ja po prostu wierzę w siebie :)

    OdpowiedzUsuń