7/15/2013

COLOURFUL LOOK

Kevin Lyttle - Turn Me On  

Nie wiem czy pamiętacie, bo ja sama na jakiś czas o tym zapomniałam, ale kilkanaście postów temu informowałam was o konkursie Colgate Max White One, w którym brałam udział. Przez czas trwania konkursu na moim blogu był umieszczony link do strony, na której mogliście na mnie głosować. Jakie było moje zdziwienie, kiedy po jakimś czasie od zakończenia głosowania weszłam na stronę i w zakładce zwycięzcy znalazłam swoje zdjęcie ! ! ! O TUTAJ :) Co prawda do Mediolanu tym razem nie polecę na darmowe zakupy, ale kiedyś za własne, z pewnością ciężko zarobione pieniądze, na pewno, ale za zajęcie trzeciego miejsca otrzymam nagrodę w postaci aparatu Nikon Coolpix. Poza tym dla mnie jako osoby, która w podstawówce wygrała aparat w konkursie na zbieranie puszek, do którego zagoniłam całą rodzinę, a także lody Grycana, ciastko w McDonald's i kilka dyplomów to naprawdę ten aparat, za jeden z najpiękniejszych uśmiechów ;D, bardzo wiele znaczy. Skaczę ze szczęścia i w tej euforii dziękuję z całego serducha wszystkim, którzy chociaż jeden głos na mnie oddali ! (wiem, że w większości pewnie była to moja familia ;)) W ten optymistyczny klimat świetnie wpasowała się także kolejna nadmorska stylizacja, którą dzisiaj wam pokażę. Pełna kolorów, falbanek, plisowań i moich ukochanych kwiatów :), czyli dziewczęce szaleństwo w mojej wersji. Przesyłam buziaki i mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu ten zestaw. 
















pics - Kuba

spódnica, buty, naszyjnik - h&m
bluzka - bershka
okulary - brylove
bransoletka - house

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz