7/10/2013

BLUE JUMPSUIT

Sugababes - In the middle  

Tak jak zapowiadałam ruszamy z wakacyjnymi stylizacjami, które obfotografowaliśmy z Kubą na wyjeździe :). Na początek pragnę wam pokazać mój świeży nabytek - niebieski, letni kombinezonik. Za kombinezonem rozglądałam się już od dawna, jednak do tej pory żaden nie zwrócił mojej uwagi, albo nie czułam się w nim dobrze. Najważniejsza w tym wypadku jest wygoda i to jak wygląda sylwetka. Przed wyjazdem znalazłam to cudo właściwie przypadkiem w C&A i od razu mi się spodobał, dzięki kolorowi i wzorkom, a gdy go przymierzyłam okazało się, że spełnia także pozostałe kryteria. I tak dzięki temu powstała ta stylizacja, utrzymana w niebieskiej kolorystyce. Jako, że wybieraliśmy się tego dnia na plażę, to spakowałam się w pojemny kwiecisty plecak i jako urocza gapa, jak mówi na mnie Kuba, gdy idę w niego zaopatrzona, udałam się na podbój plaży. Gdańsk to niesamowicie piękne miasto ,a to, że mieszkaliśmy właściwie w centrum sprawiło, że wystarczyło wyjść na ulicę i już można było zrobić dobre zdjęcia, w uroczym otoczeniu. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Ściskam ! :)












pics - Kuba

kombinezon - c&a
plecak - primark
buty, bransoletki - allegro
naszyjnik - h&m
okulary - iloko

4 komentarze:

  1. Piękna to że podobają mi się Twoje zdjęcia i ciuchy to dobrze wiesz, ALE!!! kiedy się w końcu do mnie odezwiesz na foto sesję na bloga?! czuję się olana
    :D

    Ola R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, wybacz mi. W najbliższym czasie się odzywam ! ;)

      Usuń
  2. super stylizacja :)
    ps. ile zapłaciłaś za kombinezon? jest mega!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :) z tego co pamiętam to chyba zapłaciłam za niego 45 zł, możliwe, że jeszcze jest w sklepach.

      Usuń