5/22/2013

THE SWEETEST COUPLE

Lenny Kravitz - Fly Away

Wg mnie to właśnie najsłodsze połączenie kolorystyczne, soczysty różowy i niebieski, a jednocześnie jedno z moich ulubionych. Mimo wszystko ma w sobie coś wyrazistego i jakby drapieżnego, dlatego nie pozostaje się w takim zestawie landrynką. Połączenie tych kolorów z pastelowymi odcieniami dało efekt dziewczęcej beztroski. Dziewczyną jestem ,beztroska już także, więc wszystko się zgadza. ;) Muszę jednak powiedzieć co jest moim numerem jeden w tym zestawie - buty ! Po prostu się w nich zakochałam, jak tylko je zobaczyłam i nie pozwoliłam przejść tej okazji koło nosa. Teraz mam te cudeńka w szafie i z pewnością zobaczycie je jeszcze nie raz w różnych wydaniach. I na koniec chciałabym gorąco zachęcić do noszenia takich wesołych kolorków, bo aktualna wiosna i nadchodzące lato krzyczą o to z całych sił ! Buziaczki.








pics - Grzybowa

sweterek, torebka, pasek, okulary - reserved
spodenki, naszyjnik - h&m
podkoszulka - new look
koszulka - sheinside
perełki, złote bransoletki, buty - allegro
różowa bransoletka - missiu
szara bransoletka - dyrberg kern

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz