5/24/2013

ALL ABOUT THE SKIRT

Jefferson Airplane - Somebody to love  

W tym zestawie prym wiedzie spódnica, to na pewno. Jej piękne kolory, wzory i asymetria przykuwają uwagę. Wszystko fajnie komponuje się ze srebrem i brudnym różem. Ten dzień jednak nie był, jak się później okazało, dobrym dniem na zdjęcia. ;) 3/4 po zgraniu na komputer nadawały się zupełnie do niczego. A to nieostre, a to krzywa mina, a to coś. Udało mi się jednak wybrać trochę ujęć, tak aby wszystko było dokładnie widoczne, ze wskazaniem na włosy ,które zaraz po spódnicy są najokazalszym widocznym elementem.Zdjęcia były robione kilka dni temu i żałuję strasznie, że pogoda się teraz popsuła i moje baterie nieustannie się rozładowują. Nie wiem jak wy ale ja potrzebuję słońca, bo z taką aurą za oknem to budzi się we mnie zimowy niedźwiedź. No ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni i słoneczko naładuje nas pozytywną energią. ;) Przypominam jeszcze o konkursie w którym biorę udział, link do oddawania głosów po lewej stronie. I wspomnę jeszcze, że założyłam lookbooka, baner znajdziecie także po lewej stronie bloga, więc serdecznie zapraszam. Trzymajcie się ciepło !

















 pics - Kuba

spódnica z paskiem - river island
 bluzka - h&m
sweter - orsay
buty - marks&spencer
naszyjnik, pierścionek - allegro
torebka - reserved
okulary - mango
zegarek - timex
szara bransoletka - dyrberg kern
bransoletka z koralikami - india sklep





2 komentarze:

  1. Jesteś bardzo fotogeniczna :o świetny blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń